Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trade marketing
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem "trade marketing" a zhodnotit jeho úlohu v rámci obchodní společnosti Coca-Cola HBC. S použitím interních zdrojů i odborných publikací bude popsáno fungování trade marketingu jak z teoretického, tak praktického hlediska. Stejně tak bude představena společnost Coca-Cola HBC a její postavení na trhu nealkoholických nápojů v České republice.
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Strategické řízení značky Signal
Allushi, Amis ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázková, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.